21.11.08

Писмо до Дедо Коледа


Скъпи Дядо Коледа, 

Пиша ти това писмо с огромно желание, Моля ти се, ама много ти се моля - наистина ти се моля да ми донесеш (или да ми кажеш каде има) следния скромен подарък:

- Много ще се радвам на Мацка (млада и хубава жена) със следните физически и умствени параметри.

- да е жива, кукли не искам; 

- да е красива, ама по мойта си красота красива;

- да е слабичка, не повече от 48 кила;

- да не е нито висока, нито ниска - да е към 177 см.;

- да пуши, да пие, но да не ходи по мъже; 

- да е умна, ана все пак по-глупава от мен, не върви да ме затапва или да се ебава с мен;

- да иска и да може да прави всичко свързано със секса;

- да има парички,  не искам да е милиардерка, но нема да е лошо да има няколко милиона.

Това са скромните изисквания.

И моля те да не се сърдиш, че съм писал и на Дядо Мраз, ама не ти вервам много и затова, ама ако се получат 2 - ше дам едната на приятел.

А и да ти кажа, че имаш поздрави и целувки от Лорка, каза да ти напомя да не пропуснеш адреса и тази година, и че ако и е тесен комина да и оставиш подаръка пред вратата.

1 коментар:

Bringbaum каза...

Абе Васко, 177 см си е направо супер висока бре...