10.7.09

Trip in deep

Това се случи в периода  08:00-09:00 часа

Защо ли пътувах 4 часа до работата, сутринта от 08:07 до 08:42 , дали не е от алкохола ?

Та друго, качвам си се аз и ход озовавам се до най-готината мацка (над 31 беше), прекрасна с едни такива кокалести пръстчета на крачетата, бонбонче направо :) . И ход зе че слезна на следващата спирка, в умопомрачително състояние гледах как автобуса(демек и аз) се отдалечава от нея :(  Дълго пътувайки в "ридания и сълзи" около  една спирка се качва МАЦКАТА НА МАЦКИТЕ - два пъти по прекрасна от най-готината мацка от приди 3 мин. Тя беше висока почти колкото мен, с едно вълшебно лице което искаш да галиш 100 часа без да спраш, едно готино носленце което искаш да цалуваш също и една слабовиждаща се бенчица като моята. Тялото и беше перфектно (бахти откачил съм след като харесах голямото и дупе - осъзнавах че само за мен е голямо) едно такова "изпипано" до последния детайл - УААААААУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУ. И това се случва след прекарана нощ с една "девойка" (до го духа девойката, не на мен естествено)

В момента на пътуването както и сега се ЧУВСТВУВАМ СЕ УЖАСНО ЩАСТЛИВ - и обичам почти всички (но всички приятели).

Абе шъ си намеря и аз някога ЧОВЕКА до мен, нема се плаша я !!!


Няма коментари: